Kamala R Zvl

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

The selected item was not delivered

Safecart - The selected item was not delivered
Safecart - The selected item was not delivered - Image 2
Selected item not delivered. Hence would like to return the same Request to refund the money Did not get wats needed or selected
View full review
Loss:
$800

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Never ever

Priya G Qxw

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Check our FAQ

Verified Buyer
|

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Your product size is very small

Safecart - Your product size is very small
Dear sir your product size is very small and and clothes quality is bad so you return this product and plz give my money
View full review
Loss:
$599

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: Return product and send my money

Lois S Xsi

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Refund for Speedfixtool

I have written several emails to your customerservice and all have been ignored. I paid for two years for Speedfixtool on 8/19/19. and was billed through your company. The product stopped working. I tried to contact them through the telephone and email. All requests for help were never answered. Then I finally heard from someone from customer support who told me to contact Safe Cart for a refund. I am requesting a refund from 5/22/20.until the expiration date of my payment 8/19/21. I sent you emails on 12/9/20, no response. When I called Safecart they said to write to this address. I hope that you will handle this matter quickly. I can be reached at Lois819@***.net
View full review
Loss:
$55
Pros:
  • Are you kidding
Cons:
  • Are you kidding
  • Attitude concerning a simple request

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: stay away from Safe Cart and SpeedFixTool they don't work

Anonymous
map-marker Mcallen, Texas

Tracking or refund

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
please give me information on order #SPPC-U310714****-37WLB. I have not received the item or know when it will arrive
View full review
Anonymous
map-marker Bowdoin Center, Maine

Tried to cancel an upcoming renewal

It took me awhile to get the info but as it turns out Safecart no longer handles the payments for the vendor I use so they could not help me
View full review
Tim C Shw

I have nothing to do with you guys - you recently charged some moneys for nothing

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I have no idea why You debited some $ 50 plus as a recurring fee for a service I do not want and never engaged into - I never want to pay you guys again as I have nothing to do with your company or sevices - How you found me is by pure coincidence and this has to stop . I would greatly appreciate if you could refund my moneys - NoNonebut in any case , cross me right out of you customer listing .
View full review
Loss:
$50

Preferred solution: Full refund

User's recommendation: None .

Anonymous

I don't know what this is?

Tried to cancel and they want to charge me.
View full review
Pros:
  • Them shut down
Anonymous

I do not recommend. I think it's a scam!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Have no idea how I got involved with this company. I never even heard of them until they were taking money out of my account through paypal.
View full review
Nesreen Ibv

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Middle Island, New York

Refund

Never got a key code. Heard a lot of bad things about this company. They are not what they say they are I think they're frauds and charge me more money than what they said they would charge me originally they should be said it would cost $19 and they charged me more than that. I don't even know if I'm one auto-pay or not and I really don't know what to do about this
View full review
Reason of review:
Problems with payment
Anonymous
map-marker New Westminster, British Columbia

Without Prdjudice, I have clearly followed your instructions several times to cancel my order (see below). I have dealt with asknet in the past and they proved to be very shady so I involved the Fraud

Without Prdjudice, I have clearly followed your instructions several times to cancel my order (see below). I have dealt with asknet in the past and they proved to be very shady so I involved the Fraud squad. I am doing this again so please ensure you deal with this refund request ASAP. Kevin Gilbraith Can 604-522-**** I will expect a reply from your company on this subject within the next two working days. The Safe Cart website does not work or is a scam. Every time (5 times) on their website I press the send button the program always shuts down before the message is sent. This is a scam so Please co-operate and deal with this is issue ASAP. I want to Cancel my recent order and receive a full refund. ----- René Tschirner (Nexway/Asknet Customer Service) wrote: > > > > > > > > > ##- Please type your reply above this line -## > Dear customer, Your request (361891) has been updated. To add additional comments, reply to this email. René Tschirner (Asknet) Sep 16, 14:35 CEST Thank you for your inquiry Please note as this order was processed by Safecart we would kindly ask you to contact their support team. Safecart is your contact partner and only they will be able to provide you with a refund or assist in this case. You can contact SafeCart by using the following link: https://support.safecart.com/support/contact-us Thanks in advance for your understanding. Kevin Gilbraith Sep 15, 22:47 CEST My purchase of Pro has been cancelled for no reason I am aware of. It was there ok and I was using it this morning shortly after I purchased it. Now it is now working, 2 hours later saying my order has been cancelled. I would like you to get access back for my PRO ASAP. Receipt Order Confirmation Thank you for using SafeCart Payments. Your statement will show your order as SAFECART SYSREPAIR 855-432-****. Advanced System Repair Product Key: 7113-73**-**00-4363 Order Details Receipt ID: PHLP-C150919****-16VTT Your Visa has been billed: $46.78 CAD Kevin Gilbraith (keving2@***.ca) Advanced System Repair Pro 1 Advanced System Repair License Key $41.77 GST: $2.09 PST: $2.92 Total CAD: $46.78 GST/HST #: 8622 > > > This email is a service from Asknet. > >[Q5OGE8-8VWQ] > >
View full review
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
Kathleen J Njc

Ripped off and bogus charge from who knows who this is

One I will NEVER use PayPal again after they let this SAFECART just go into my debit card and charge me for I do not know what. That tells me that PayPal is just as crooked as this Safecart. I will be getting my money back and then I'm never using Pay pal again. Damn cant trust ANY BODY with you information. I'm so sick of it. I constantly have to go over my bank account to see who has tried to steal from me and this week is SAFECART. Be sure to keep a close eye on your bank account because now the bank dont even watch out for you. Nothing but SCAMS going on on the internet
View full review
Loss:
$30
Pros:
  • Are you kidding
Cons:
  • Are you kidding
Reason of review:
Stole my money

Preferred solution: Full refund

John S Jst

Dishonest company!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I canceled the service several times over a year ago. Yet, they continue to bill me. Once they get your credit card info., they bill anytime they want. When you call the customer service phone number you will get a fax sound. When You try to cancel the service on line, they charge $37 to do so. They people are con-men!
View full review
Loss:
$29
Cons:
  • This is a con website--you get nthing for your money
Reason of review:
Problems with payment

Preferred solution: Full refund

William J Bmu

Was prompted to subscribe to discounted ($19.95) offering but was billed $39.95. Please explain.

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
was prompted to subscribe to discounted ($19.95) offering, but was billed $39.95. Please explain and amend billing accordingly.
View full review
Reason of review:
Pricing issue
Bruce K Nji

Scam Artists

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Bought Advanced System Pro software to resolve 494 Error (as advertised). Safecart was not posted as the pay site until well into the purchase process. Software does not work as promised. No way to contact software company provided. Software continues to pop up additional software and services to purchase. I want my subscription/autorenewal cancelled and my original purchase price refunded ASAP!
View full review
Loss:
$40
Reason of review:
Not as described/ advertised

Preferred solution: Full refund

Anonymous
map-marker Clinton Township, Michigan

Pissed Consumer.

I noticed that I had a charge on my pay pal account that i didn't make. I'm going to try and get a refund and hope it doesn't happen again.
View full review
Edward P Xnm
map-marker Gold Coast, Queensland

Overvcharging twice

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
It jhappened about 1.30 How do I get to talk or chat to someone I am in Australia
View full review
Loss:
$100
Cons:
  • Being able to have things explained i am 84 not 24
Reason of review:
Not as described/ advertised

Preferred solution: Full refund

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article